Prima georganiseerd, het reserveren ging ook gesmeerd terwijl het allemaal wel heel kort dag was. De pubquiz is erg leuk opgezet en werd ook goed gepresenteerd.
Een heel leuk evenement voor volwassenen. Alleen maar complimenten gekregen vanuit onze groep. Veel gezien en veel geleerd over de stad Den Bosch.Echt de moeite waard.
Een leuke aktiviteit; Prima "ingredienten": Wat denkwerk, lekker lopen door die leuke stad,ideeën opdoen voor een volgend bezoek, en wat competitie met de andere teams.
horeca was niet open dus kon ik niet beoordelen.
Leuke dag gehad met 9 dames. Goede gids gehad. Duidelijke uitleg en gevoel voor humor.
Ons volgende uitje vind weer plaats in den Bosch. Er is vanalles te doen, ook voor oudere mensen. Echt de moeite waard om je hierin te verdiepen.
We hadden 2 kamers gereserveerd voor ons jaarlijks uitje met ons team van school. Ons budget is beperkt, maar de prijs/ kwaliteit verhouding was goed. We werden ontvangen door een heel vriendelijk meisje en kregen een goede en duidelijke uitleg. Het was goed geregeld en we hebben erg genoten van dit toch best wel spannend uitje! we hadden geen horeca dus vandaar een 1
Heb zaterdag een super vriendendag gehad, mede door de twee erg leuke activiteiten. De escape room was goed opgezet in een 'sfeervolle' kelder. Het monopoly spel door het centrum van Den Bosch was geweldig! Verder vriendelijk personeel, die goede uitleg gaven.
Ik ben gisteren gelijk begonnen met het organiseren van een afdelingsuitje!!
Erg leuk! Mooie afwisseling van activiteiten. Niet verwacht dat de escape room zo leuk zou zijn. En ook het tochtje binnendieze erg leuk, maar hadden ook perfect weer.
De vorige bezoekers waren wat uitgelopen, hierdoor moesten wij ook even wachten totdat de kamer weer klaar voor gebruik was. Wij konden in de tussentijd even wat drinken op het terras.
eenmaal in de martelkelder was het top. op de juiste momenten kregen wij een tip en konden we verder.
Helemaal goed. Rondvaart was fantastisch en de escape room ook. Het eten bij het grote genegen is een echte aanrader, Gezellig dakterras en heel lekker eten.
Heerlijk om zelf tijdens een quiz je eigen Bossche Bol te maken, leerzaam en heel lekker. En tijdens de wandeling hebben we een heel andere kant van Den Bosch gezien. We zijn op plekjes gekomen waarvan we het bestaan niet wisten.Dit uitje is een aanrader!
We hebben een hele leuke dag gehad, de pubquiz zat goed in elkaar met leuke vragen! Ook werd er gebruik gemaakt van filmpjes, muziekfragmenten en de TV, wat de quiz nog uitdagender maakte. Ook het meisje die de pubquiz leidde was erg leuk.
Personeel en ontvangst in zomers & zomers was erg aardig en goed. Bossche bollen en lunch erg lekker. De boottocht was op zich leuk alleen het verhaal van de gids was erg saai mn doordat het erg monotoom werd verteld. Zodra je een vraag stelde was het echter geheel anders. Dus kwam doordat hij verhaal afdraaide dat hij tig keer had gedaan. hij kann beter verhaal met de helft inkorten en dan leuk vertellen en dat er nog wat tijd is om zelf te kletsen in de boot. biercursus was interessant. Nadeel voor ons was dat de ruimte waar 'biercursus' gegeven werd boven (twee trappen op!)was waardoor onze moeder niet mee kon doen (kon de trappen niet op). Ook naar de wc was voor haar een probleem. moesten we bij de buren doen. Jongen die verhaal vertelde deed het leuk.
Wij hadden afgelopen zaterdag een geweldige dag ook ivm met het mooie weer. De workshop was goed geregeld; alles stond keurig klaar en de quiz werd erg goed verzorgd. Er werden ook leuke weetjes verteld.
De rondvaart over de binnendieze is ook echt een aanrader, erg mooi en interessant. We zijn als laatste activiteit binnen ons arrangement gaan eten bij Bistro de Eeterij, ook echt heerlijk gegeten.
Het fijne van het hele arragement dat de locaties dicht bij elkaar lagen.
Bedankt voor een leuke dag Doe Nederland!!!!
Hele leuke dag, door iedereen als een heerlijke dag ervaren,ook dank zij het goede weer. Den Bosch is een bruisende stad en is het goed te vertoeven op de terrasjes en ook om er verschillende activiteiten te ondernemen.
Wauw! De eerste keer dat ik een escape room had gedaan maar wat was het leuk! Begeleiding en uitleg was goed! Wij waren in de martelkamer geweest. Deze was mooi aangekleed en lekker donker, niet zo handig voor het zoeken maar dat hoort er natuurlijk bij. Ook de geluidseffecten maakte het mooi en spannend. Verder hebben we ons erg vermaakt en daarna een drankje tegenover gedaan.
Kortom erg gezellig! En de volgende keer naar een andere kamer. Het is wel redelijk prijzig aangezien het maar een uurtje is maar het was het zeker waard!!
Groeten Roos
Ondanks de regen hebben we ons prima vermaakt. Het was een mooie route en we zouden het zo weer doen. Jammer dat we geen echte Bossche bol konden krijgen bij de koffie. Dat kon alleen als we die vooraf gereserveerd hadden en dat wisten we niet.
we waren met de hele groep dol enthousiast. Iedereen deed fanatiek mee met een zeer verrassende uitslag van het finalespel op het laatst. De twee mollen hadden vantevoren goede tips en informatie gekregen en deden het geweldig.
Al met al hebben we een hele leuke middag gehad en het was stof tot zeer lang nakletsen tot in de kleine uurtjes.
De voorpret was al zo leuk. De hele week werd er al over het teamuitje gepraat. Het uitje voldeed aan alle verwachtingen en geeft een enorme adrenaline kick!
Met name als het lukt binnen het uur. Een groep lukte dit niet, voor hen was het wel een anti-climax. Misschien dat zij volgende keer net iets eerder een tip kunnen krijgen? Of een kortingsbon om nog eens terug te komen voor de andere kamer ;)
Dank voor het leukste onderdeel van ons teamuitje!
Zou je ons aanbevelen
Ja
961-1000 / 1120
Nieuwsbrief
Blijf maandelijks op de hoogte van onze aanbiedingen & acties
Zo beoordelen klanten ons
9.0
Wandelspeurtocht - Bossche bollen workshop
"Wij hebben een familiedag gehouden met opa ,oma , kinderen en kleinkinderen.
We waren met tien , de oudste is 75 en de jongste is 10. De rest ertussen.
De speurtocht met Bossche Bollen workshop was SUPER LEUK , en voor alle leeftijden.... Ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen en wie weet doen we volgend jaar de familie dag in een andere stad waar jullie ook organiseren.
TOP DAG gehad."